سیاوش خیرابی گل
سیاوش خیرابی گل

دوست داشتنی ترین فرشته


20سال رفاقت--->اختصاصی

سلام بچه هااا خوبید؟

سریع میریم سراغ آپ

پریشب دوستی این سه نفر20ساله شد;)

ایشالاهمیشه شادوسلامت کنارهم دیگه باشین

 

 

 

 

وعکسی اختصاصی(سه شب پیش)

 

 

 

ووو

یه تک عکس اختصاصی دیگه

 

 

 

خیلی دوستتون دارم♥

تاآپ بعدی بای

 



نظرات شما عزیزان:

ارزو
ساعت12:51---15 شهريور 1393
سلام خوبی من عاشق سیاوش هستم و تو کجا سیاوش رو دیدی من تاحالا ندیدمش دوست دارم بای

dina
ساعت18:32---9 مرداد 1393
آپم

dina
ساعت16:18---9 مرداد 1393
نه به خدا قسم یادم میره الانم سرم خیلی شلوغه فقط وقت میکنم نظراتو تایید کنم و مطلب بزارم تا حالا چند نفر دیگه هم گفتند که چرا خبرشون نمیکنم تو اولین نفر نیستی
معذرت میخوام ببخشید آبجی

خودت که میدونی من هرروز آپ میکنم نمیشه خودت بیای ببینی ؟
باور کن هم فراموش میکنم هم وقت ندارم

عطیه جون ببخشید آبجی من دوست ندارم از دستم ناراحت بشی تازه چرا نباید دوست داشته باشم که بیای وبم

بازم معذرت از دستم ناراحت نشو

بای
پاسخ:باشه عزیزم


dina
ساعت18:15---4 مرداد 1393
سلام آپم

راستی میتونی لوگوی وبمو توی وبت بزاری ؟
پاسخ:سلام عزیزم باشه.من هیچ لوگویی تووبم نمیزارم شرمنده


گل پونه
ساعت16:51---31 تير 1393

سلام اجی جوونم


اپم


هردو وبم


منتظرتم


پاسخ:سلام اجی جون.چشم حتمااا


darya
ساعت14:59---25 تير 1393
وای عطیه.اینطوری نگو.دلم داره ریش ریش میشه.حالااگه واقعا بره چیکارکنیم؟؟
کاش دیروز به برنامه امروز هنوز تموم نشده اس میزدیم که به آقاسیاوش بگیدنره وماروتنها نزاره و اینا.
من که خیلی ناراحتم.بالاخره باید سعیمون روبکنیم دیگه.فدامدات
پاسخ:نهههه ایشالاکه نمیره...ای وای نمیشه که اینجوری!آره عزیزم ماهمه سعیمون ومیکنیم که برگرده...قربونت


ریحانه
ساعت17:37---23 تير 1393
آپم و منتظر حضورت هستم.برای یکی از پستام نظر همرو میخوام منتظر نظر شما هم هستم

ریحانه
ساعت17:24---23 تير 1393
آپم و منتظر حضورت هستم.برای یکی از پستام نظر همرو میخوام منتظر نظر شما هم هستم
پاسخ:میام عزیزدلم


نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت16:55---23 تير 1393
سلام عطیه جونم خوبی شما؟؟؟
فداتشم من لطف داری خانومی
بووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووس
میسی از حضور شما گلم
قربونت
پاسخ:سلام عزیزدلم .من بیشترفداتم.مااااااچ.فدای تو.خدانکنه


نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت14:28---23 تير 1393
سلام عطیه جون
خوبی ؟؟؟
نماز روزهات قبول باشه گلم
اپم خانومی_*
پاسخ:سلام عزیزم مرسی توخوبی؟مرسی عزیزم همچنین تو...حتما


darya
ساعت13:23---23 تير 1393
عالی بودآپت عسیسم.
خداکنه رفاقت مام تا20سال بمونه.نه؟؟؟

پاسخ:فـــــــدات.آره ایشالا


ziziemdad
ساعت11:36---23 تير 1393
چه دوستای باحالی 20 ساااااااااااااااااال؟؟؟دمش گرم با اینکه معروف شده خودشو نگرفته و به یاد دوستاش بوده دمش بخاری
پاسخ:ایــــــــول بهش:)))


فرناز**تک ستاره قلبم**احسان علیخانی**
ساعت22:34---22 تير 1393
سلام عزیزه دلم..خوبییییی
نمدونم والا الان همه به همه چی گیر میدن خو اینکارا ینی چی؟؟؟؟متاسفم واسه ایجور ادماااا...هستناااا..میبنی طرف جوری قوبون صدقش میره....!!یامیاد به لباسش وووووهزارتاچیزه دیگه گیر میده....!!!!یابه عبارتی حاشیه سازی میکنه....!!!!!
قوبونتــــــــــــــــــــ برم.....اهمیت نده....!!!!
پاسخ:سلام فرنازجونم مرسی توخوبی؟؟؟ به خدانمیشه جلوشونوگرفت! بعدتراعصاب آدم خراب میشه... خدانکنه.نمـــــــــیشه


dina
ساعت21:14---22 تير 1393
مبارک باشه ( دوستیه 20 سالشونو میگم )
پاسخ:)


نادیا
ساعت19:06---22 تير 1393
عطی توتاحالاآقاسیاوش وازنزدیک دیدی؟؟؟
پاسخ:آره عزیزم4باردیدمشون


Negin
ساعت17:51---22 تير 1393
سلام راستش عطیه جون مهلت تا 20 تم بود شرکت کننده زیاد نبود فقط شما بودی با دو نفر دیگه ... به هم خورد ... اما همین که شرکت کردید ممنونم خانمی
پاسخ:سلام نگین جون جدی؟؟؟خیلی حیف شد:((


ریحانه
ساعت17:02---22 تير 1393
عالی

پاسخ:)))


Negin
ساعت16:35---22 تير 1393
سلام عطیه جون $$$ اپـــــــم گلم $$$
پاسخ:سلام عزیزم چشم حتمامیام


فرناز**تک ستاره قلبم**احسان علیخانی**
ساعت16:28---22 تير 1393
ممنونم به خاطر این سته خوشملت....
لایک....
پاسخ:فداتــشــــم فری جونم:)


Maedeh
ساعت15:06---22 تير 1393

سلام عطیه جون عکسات خیلی خوبه من با فوتبالیست ها درحال سوار شدن به اتوبوس عکس گرفتم و دادم پیراهن ها رو برام امضا کردنراستی مگه در مورد عکس دوستی ی داش سیاوش و دوستاش چی گفتن؟؟بگو برم شت و پتشون کنم
پاسخ:به به سلام مائده جون مرسی عزیزم لطف داری.پس خوش به حالت:)گفتن اون نفرچهارم کی بوده که ازتون عکس گرفته البته کیفشم توعکس هس!!!هیچی مهم نیس



Negin
ساعت13:55---22 تير 1393
سلام مثل همیشه عالی خسته نباشی خانم خانما
پاسخ:سلام فـــــدات عزیزم سلامت باشی


helia
ساعت13:04---22 تير 1393
salaaaaam Chet0ry?
aliye!

پاسخ:سلام هلیاجون خوبی؟؟؟فـــدامـــدات


m
ساعت13:03---22 تير 1393
سلام علیکم عطیه جون!خوبی؟من که اصلا خوب نیستما!یعنی اصلا! نمیدونم گریه کنم،حرص بخورم!سیاوش چرا صفحه اشو شخصی کرده و همه رو no فالو میکنه؟خیلی ناراحت شده ها!یعنی اصلا بهش خیلی برخورده!داره ناز میکنه!به نظرمن مستر نباید به این شایعه ها توجهی میکرد!الهی بمیرم من براش!آدمای بیکار!نکنه مستر کلا باهمه قهر کنه دیگه برای سایتا عکس نده و فیلم بازی نکنه؟خاک توسرم!راستی یادم رفت آپت معرکه اس خصوصا آخرین تک عکس بی نظیره!آبربن!اوا باهم همسنیم!شماهم مهری؟ خیلی ماهی عطیه جون!بای
پاسخ:سلام عزیزدلم منم زیادخوب نیستم:( صفحشوقفل کرده که کسی نیادوبگه که نره.ولی کسایی که فالوش کردن میتونم برن وهم عکساروببینن وهم بهش کامنت بدن والانم دارهNoفالوشون میکنه که اونام دیگه نتونن بیان...عزیزم یه نفررفته خودشوتوکیک جای داداشش جازده وگفته که آقاسیاوش نامزدداره واینم که شنیده خیلی ناراحت شده وفک کنم دلیل اصلیش واسه رفتنش همین باشه!!! خدانکنه...نه دیگه اینجوریم نیس فقط توی اینستادیگه پست نمیزاره... نزن این حرفارو! مرســـــــــــی گلم... جدی؟؟؟؟نه من3خردادم...شماماه تری عزیزدلم،بابای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,  توسط عطیه  |

 

 



سلام عطیه هستم.یکی ازطرفدارهای پروپاقرص سیاوش خیرابی .مثل داداشم دوستش دارم.وامیدوارم بااین وبلاگ نقشی درپشرفت ایشون داشته باشم.امیدوارم لحظه های خوبی دراین وبلاگ داشته باشید...


 

 

 توجه توجه توجه
 تـــوجـــه
 فست فود کنجــد
 ویژه برنامه سنفونی مقاومت
 دوستای قدیمی--->آوای باران--->برسام
 مختلــف
 اختصاصی+برنامه فصل نیایش+برزیل
 ...
 تــــــوجــــــه!!!
 20سال رفاقت--->اختصاصی
 متــا سفـــــــم...
 siavash...barsam
 مختلف...
 فیلم سینمایی استخر
 :(+برگشت به ایران+سالوادور
 حیف...
 2014
 ...
 Rio De Janerio+Stadiums
 Different

 

مهر 1393
شهريور 1393
مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
اسفند 1392

 

عطیه

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سیاوش خیرابی گل و آدرس kheirabi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سیاوش خیرابی بهترین
تــنـــــهایــــ شبــــگـرد
بـــه زیبایـــی باران
*...*.بــ ــــی تــــ ــــ ـــو.*..*
@سیاوش خیرابی@
والیبال
siavashkheirabi
مادنباله نگاه زیباهستیم نه چشمان زیبا...ماه عسل93
خنده
کمیاب ترین عکسهای سیاوش خیرابی
آلونک
هرچی دلت بخواد
فقط چندلحظه به من فکرکن
گاهی شادی گاهی غم
آوای عشق
پیج سیاوش خیرابی دراینستاگرام
دختری باموهای مشکی
عاشقانه ای برای سیاوش...
*سیاوش خیرابی*
تک ستاره قلبم...
سایت رسمی سیاوش خیرابی
وبلاگ طرفداران سیاوش خیرابی
هرچی بخوام
سوپراستار(میلادکی مرام وسیاوش خیرابی)
*****siavash kheyrabi*****
داداش گلم سیاوش خیرابی
..*.>>هواداران سیاوش خیرابی<<.*..
طرفداران سیاوش خیرابی
دوست داشتنی ترین فرشته
عاشقان نیوشاضیغمی
عکس های سریال آوای باران
فقط سیاوش خیرابی
کافه برفی
عشقم سیاوش خیرابی
علی ضیاستاره ی درآسمان کاشان
مهسادخترایرونی
بهترین هابرای عشقم
عاشقان مرتضی پاشایی
اختصاصی آزاده زارعی
تک ستاره قلبم احسان علیخانی
سیاوش خیرابی تک ستاره ی قلبم
هواداران سیاوش خیرابی
بهترین هنرمندسیاوش خیرابی
هواداران سیاوش خیرابی
$$$$$سیاوش خیرابی-لایک نیوز$$$$$
سیاوش خیرابی
گل پونه
"سیاوش خیرابی تنهاعشق من"
سایت سیاوش خیرابی
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

 

پیج فن طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
پیج فن طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام وحیدحامد
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام نهال جون
اینستاگرام سیاوش خیرابی
ارسال دستگاه از چین به ایران
حمل از دبی
قلاده اتوماتیک ضد پارس
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 4693
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 755
تعداد آنلاین : 4